Valet och kvalet

Ingen lust med någonting idag... Blä!

Blir så jäkla förbannad.. Ringde wallenstam idag ang bytet... Bara kolla hur det går, om alla papper är inne etc.. Nä då är kärringen på semester till den 27/11.. Vad är det för bauta semester i november? Suck! Joda, då får vi säkert flytta två dagar efter det.. Morr. Ville ju ha den här månaden.. Innan jul och allt...:( Och svenska bostäder svarar inte.. Åh vad jag hatar allt vad boendejoks heter!

Skulle/Ska egentligen ha box idag.. Så kul. Men har forfarande såå ont.. Sura är att de bara kör måndagar och fredagar.. På fredag vågar jag inte köra då jag ska jobba helg och måste vara kapabel till att röra mig.. Så det passet ryker tyvärr.. Då känner man sig lite tvingad att köra idag annar försvinner det passet hela veckan.. Hum. Se vad Malin säger.. Lilla damen ligger nog typiskt och sover då hon vägrara svara i telefon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0