Aldrig lär man sig..

Mm, skulle ta mig i kragen idag, bränna skivan till Street´n´Strip, som jag har myglat bort allt för länge nu! Skäms ju som faen:( Men skulle hursom göra detta idag, nu, när jag kom hem... Nää en vanlig skiva är för liten.. Plockar fram Dvd skivorna.. Nä då är ju de +R... Tydligen kan min dator bara ta -R... Eller den spottar bara ut dem, så jag förmodar det.. Tror ni jag har några sånna hemma då? Nä. Såklart. Suck.

Får bli inhandlings prio imorgon... Fan, jag som inte ska handla ett piss egentligen..:(

Skulle ju även backa up alla mina bilder och dylikt på datorn.. Nä då gick ju inte det heller.. Tänkte iaf dra över allt till min externa hårdisk så man har de på ett ställe till iaf.. Nä då är ju den fel konfigurerad.. Så mitt i allt blev det min standarbackup för datorn och den håller nu på att överföra 910 625 objekt. Yabadabado!



Kommentarer
Postat av: madde

hej gull! hur går det med mina skivor? hittat i fd.röran?! ;D

2008-10-27 @ 21:21:24
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0