Beslutsångest

Usch legat och tänkt sen igår kväll... Ska jag, ska jag inte..

Kom sedan fram till att jo jag ska och att det blir jätte bra.. Somnade lugnt.. Fast sov väldigt oroligt av någon helt annan anledning..:(

Samma tanke som slog mig först imorse också.. Ska jag? ...Eller inte?

Känner att det som talar emot typiskt bara är min rädsla och lathet.. Så det är inte godtagbart. Nu gäller det bara tt hitta ngt att ha på sig.. O i värsta fall får man ta bilen dit.. Måste prata ordentligt med min pojke..

Hoppas det finns ngt kvar i butiken. Förlåt hjärtat, men vågar inte vänta tills imorgon.. Allt är ju redan i princip utsålt.. Men klart vi åker in iallafall, även om jag hittar ngt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0