Blir man smal av svettning?

Vakna i morse med jordes täppa och halsont.. Blää.

Burra upp mig i soffan med lite te och håning.. Mmm skönt att inte behöva göra ngt eller stressa upp sig över att man ska iväg utan bara kunna ligga och glo på världens sämsta såpor på teven :)

Var ju dock tvungen att ta mig upp till Vby för att ta blodprover... Mmm, de på Djurö VC sa att det fanns i datorn och det var lugnt att ta dem här. Sweet. Tar mig till läkarhuset och ner till labbaet för att testa där innan Vby VC. Nope inget i deras dator de jobbar ju inte med VC. Ok, 5 liter kroppsvätska har jag ju tappat på denna promenad då iaf..

Ner till VC, de har stängt provtagningen men skulle fixa iaf.. Underbart tänker jag. Nää men de har ju inte samma data system som Djurö så det finns ju inte i deras dator heller... Då var det inte mkt som hindra mig från att sparka sönder allt i min väg därinne... Nämen 5 liter svett till har bara utsöndras ur min sjuka kropp som fick mina kläder klistrade mot huden. Det är ju ändå så härligt.

Tar mig in på Hemköp för att köpa näsdukar och ägg innan hemfärd.. Nog aldrig sett en mer idiotiskt och seg kärring i kassan.. Tog nog 15 minuter att avklara 3 kunder som köpte 2 liter mjölk typ.. Då var det inte långt ifrån att jag tog tag i hennes hår och duka hennens huvud i bandet och skrek fula ord...

Så ringer man till Djurö VC... Japp, ringer upp om en och en haltimme.. Jippi! Så kan det säkert inte ens klara av en simpel handling som att faxa över en remiss... Får se, de skulle ringa nu 5 över....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0