Den bästaste av de alla

Tror jag har den raraste pojken man kan finna...



Igår när vi kom hem vid 22... As trötta både jag och Danne... Släpar mig mot balkongen och mummlar att jag ska röka innan tandborstning och sminkbortagnig och allt..

"Jaha, ska du inte öppna det här först då?" Säger han och slänger upp ett paket på sängen...
"Huh? Vad är det här..? Varför..?" står jag förvirrad och ögar mellan sängen och honom..
"Nää, bara för att.." får jag som svar..

Oh vad go han är.. *kramar om*


Öppnar med stor förvirring om vad han kan ha hittat på... Tror du inte han har gått och köpt mina mjukisar jag vill ha? Sötnos! Han är ju bara för underbar min karl.. 

Vad har jag gjort för att förtjäna honom?


Kommentarer
Postat av: madde

:) den bästa förtjänar den bästa

!

2008-10-02 @ 20:37:59
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0