Doktor h*lve*e

Åh vad jag hatar läkarvården.. Arrgh!

Röntgen har fortfarande inte ringt.. Försökte ringa igår, och när man till slut fått rätt nummer ar de stängt för dagen.. Suck.. Ringde när de öppna vid åtta imorse.. Nää då ligger deras data system också nere! Vad är detta?? Ska pröva ringa här antingen innan eller efter lunch.. Får se om de har fått igång det.. Annars får man snällt vänta tills imorgon.. Fan, kommer ta 3 veckor o få den där röntgen... Suck.


Tränade coren igår iaf.. Haha, fan vad kul vi hade. Ganska speciell tränare.. Men det var absolut helt okej. Det känns ju en del i magen idag iaf.. Eftersom det är ett express pass är det ju bara en halvtimme, men perfekt att köra innan ett gympass eller efter.. Förmodligen blir det väl innan och sen ngn timmes kondis eller dylikt. Kanske haka på spinningen direkt efter? Ahh.. Bara kört spinning en gång tidigare.. Det var på gymnasiet på sats. Det sög. Men känns som att jag måste ge det en till chans.. Kanske man gillar det? Får se... Hade tänkt ge oss på ett expresspass där också. Hellre pinas en halvtimme än en timme.. Men efter Maddes inlägg idag vettifan.. Haha.

Mm.. Powerpilates idag halv sex.. Aldrig prövat pilates så det ser jag verkligen fram emot! Förutom att magen är ansträngd och det typiskt är väldigt mkt mage i det passet kan jag tänka mig... =P Mmm, men det känns underbart att träningen tar fart.. Nu jäklar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0