Hurtbullar

Precis hemkommen och Åh vad jag (vi!) har varit duktiga nu ikväll:)

Slet mig som sagt med mig Mimmi på coren nere på gymmet.. Direkt efter var det ngt annat pass som visade sig vara bootyexpress... Okej, rumpa, lår. Varför inte? Tjata och tjata på mimmi men hon var lite wrong...;) Sen när man blanda in tränaren, då du! Då hade hon inget val.. Moahaha! :)

Fy satan vad jobbigt det var! Pröva utfall och knäböj konstant i en halvtimme.. Låter kanske inte allt för jobbigt, men konstant arbete utan vila, ja det tar! Just det som motivera en under hela passet. Det sved i låren redan efter fem minuter men tanken på hur mkt man förbrände och hur mycket det tog på låren fick en att ta i liiite till :)

Garanterat återkommande pass! Här ska brännas lår :)


När jag klev ur bilen hemma slog det mig att jag glömde min vattenflaska.. Fek. Men ringde och den var kvar så de skulle ställa undan den åt mig tills imorgon, det var ju rart:)


Usch vad jag så bara inte kommer kunna gå imorgon.. Hahaha

Kommentarer
Postat av: Steffi

Shit vilket pass!:P haha..

Nej, jag är sjukskriven på heltid. Så det enda jobb jag har är fix fix här hemma o fixa så jag klarar o börja jobba igen.. förhoppningsvis arbetsträning till våren.:)

2008-10-29 @ 22:11:56
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Om jag inte kommer upp ur sängen, så jag kan jobba, får du stå för kostnaden!! hahahahaha



Skämt o sido, tack gullrumpa för att du drog med mig, måste ju få lite valuta för det jag betalar varje månad =)



Puss o god natt!



2008-10-29 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0