Lagande Måndag

Jaha, helgens ände är här.. Fast och andra sidan har jag inget vettigt för min i veckan heller så det är bara en enda lång holiday :)

Tandläkaren klockan tio imorgon.. Blää vill inte! Usch, fy, blä! Sen röntgen halv fyra... Sura är väl att man tar sig dit, gör allt man ska, och sen får man inga svar iaf.. Doktorn svammla ngt om att jag skulle ringa honom dagen efter för då borde de ha fått svaren... Kul. Kommer förmodligen inte se ett piss så är vi tillbaka på ruta ett igen... Morr..

Mm, en fika med Mimmi ska man hinna där emellan också.. Om man får äta, det brukar väl vara en två timmars matförbud efter lagning? Eller kanske bara är en.. Hum, ngt ska man nog kunna slurpa i sig:)

Fröken Madde ska man träffa också.. Lilla damen råka tappa luren i bilen igår på hemvägen.. Samt en juice förpackning.. Haha. Danne var ganska väldigt glad över att den inte läckt.. Oj, hade blivit liv i luckan annars... =P


Ja, det finns tydligen lite att göra imorgon iaf..

Kommentarer
Postat av: madde

ojsan hoppsan. jag undrade vart min juice tog vägen haha! såklart du ska ha en julklapp min sköna! den är du värd :)

2008-10-26 @ 20:47:14
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0