Mera desperata!

God, blir tokig på DH! Hehe. Hur urtjatat det än kan bli ibland så har det ett sånt sug! Ett sånt sug att bara ser mer och mer! Usch, måste ju vänta en hel vecka innan nästa program.. Suck. Å som det sluta idag? Vadå fem år? Vadå ingen Mike? Vadå Gabby två ungar? Vadå allt? Suck. De vet hur de ska locka tittare ;)


Mmm... Core imorgon.. Yes. Så taggad! Och Box på fredag.. Jippi :) Sen lär jag vara död i en vecka.. Haha. Tack Malin.. Det här ska nog funka fint;)


Stackars älskling som fortfarande jobbar.. Tydligen allt åt helvete idag på jobbet.. Både dag och kvällsjobb.. Stackarn.. Lät halv förstörd när han ringde förut.. Man känner sig ganska maktlöst i en sådan situation.. Vad säger man liksom? Vad gör man? Allt känns så otillräckligt.. 

Jaha.. Klockan är egentligen sovdax.. Men ingen karl hemma coh ingen tid att passa imorgno förutom 19.00 på gymmet... Vad gör man?

God vilket osammanhängande inlägg... Det är helt okej med mitt bristande huvud idag;)



Madde, go for it girl! You worth it;) hehe
Men vi missa msn idag :( Så nyfiken....




Kommentarer
Postat av: Madde

du är så duktig min sockertopp! nu ska vi bränna till beach 09! wohooo! ja MSN idag! jag har bilder!!!!! God, så snygg! ;) Jag har ju halva inne, haha!

2008-10-22 @ 10:34:03
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0