Nina den fina

Finally home again.

Va o lämnade mina nycklar idag på Happy.. Kändes lite konstig. På andra arbetsplatser brukar man tacka, säga hejdå lite så.. Men där var det bara okej, ja men vi hörs av! Visserligen kanske ett gott tecken, de vill ju ha mig tillbaka om en månad, så det är väl inte hejdå ändå, men iallafall. Det känns konstigt..

Sen bar det av till en onyttig lunch med christian.. Underbartatt han är hemma och är sjuk. (förlåt) Nu har jag ngn att leka med =D Han ska väl dock arbeta imorgon tror jag.. Men det är bra att han piggat på sig lite :)

Ska däremot kanske leka med min lilla Nina imorgon:) Var ju.. Hum, mer än ett halvår sen vi sågs sist iaf.. Måste ha varit ännu längre.. Innan vårvärmen kom tror jag? Usch vad länge! Hursom har damen kommit hem från Barca nu och kanske har lite fri tid imorgon.. Om inte annat bor hon ju inte allt för långt bort nu så det går ju o lösa ngn dag framöver om inte annat. Lovely. Saknat henne och våra pratstunder massor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0