Njutbar morgon :)

Mm ny dag..  Har typiskt haft en betyligt lugnare morgon än Madde låter det som;) Stackare.

Mailat några postproduction företag så nu början väntan.. Vill maila fler, men vet inte riktigt hur man ska få tag på rätt bolag..? Så det int bara är ett vanligt produktionsbolag? Mm får leta lite..

Har precis ätit frukost och funderar på att ta mig ner till gymmet här i vby.. Aldrig varit där så det börjar bli läge att spana in det.. Med tanke på att Malin är sjuk just nu så kommer det inte bli ngn träning på värmdö denna vecka skulle jag tippa.. Och jag kan ju inte bara sitta hemma.. Så tänkte röra mig nedåt dit om ngn timme.. Blir lagom pass innan vaxningen..

Sen måste jag börja ta tag i min hemsida.. Fan legat nere i över ett halvår.. Suger ju när man betalar en del för att ha den.. Pejjade årsavgiften förra månaden så då blev det påtagligt helt plötsligt. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0