Painful lady

Har nog genomlidit det mest painfulla timmen på länge... Fi fan.

Blev tipsad av doktorn igår att gå och massera mig för att se om det hjälpte ngt.. Mamma har ju en vän på våningen över henna på kontoret som är massös... Hon fick ett återbud idag och då var man snabbt dit;)

Hade sett framför mig lite pain men mkt skönt... Mjo eller hur. Hela mitt skulderparti, nacke, rygg är ju stenhårt så det kändes ordentligt när hon knåda..

Helt sjukt hur visa punkter kan leda till en annan punkt.. Finns en på halsen som när man trycker där känns det som att hela huvudet ska explodera! Och det ska jag göra själv hemma varje dag... Kommer dö.

Men inte hjälpte det mot värken heller... De punkter som borde vara ömma i detta fall kände jag inte ens... Så efter en timme stog hon som ett lika stort frågentecken som jag varit de senaste 2 veckorna.. Suck.

Men på måndag får jag min remiss till röntgen iaf.. Så kan man säkert lugna sina nerver lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0