Party sugen?

Åh, jag vill gå på halloween party!

Ett riktigt maskeradparty där alltifrån inredning, mat och gäster verkligen är utstyrslade! Inget halvhjärtat slafs, utan sådär riktigt.. Jag vill. Va riktigt sugen på att ha det ute på värmdö först.. Men sen kom problemen.  Vilka orkar ta sig dit? Om de nu gör det, jaha, bussen hem i en halv evighet klockan 2 och inga sängplatser hemma finns det:( Varför var vi inte utrustade med jordens 5 plansvilla för? Haha.

Så kul att ha ngt som alla tar på allvar.. Så van vid personer som sätter på sig en hatt och, "titta, nu är jag någon annan, fast jag har likadana kläder jag alltid har" Det ska ju vara ordentligt gjort. Vore så kul.. Mm!


Någon som ska ha fest? Hahaha

Kommentarer
Postat av: Steffi

Okeej, härligt! jag har oxå gym nära. såå skönt!:)

Ja, absolut!! skulle vara roligt! :)

Kul jobb med fotograferingen där!

2008-10-29 @ 19:03:28
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Madde

jag vet en fest, men den är på söndag :/ så den kommer sluta tidigt

2008-10-30 @ 09:07:25
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0