Särbo fast sambo?

Jag får typiskt äta middag med min pojke denna kväll också! Varav denna lyx? :)

Får väl igen det sen när vinter kommer.. Kommer han ju bo i garaget 24/7.... Suck. Fick skräcksenariot berättat av Christian idag under lunchen.. Förra vintern var det ju lugnt.. Då gjorde han ju i princip inget med bilen.. Lite skillnad i år.. Hur ska jag klara mig? Veckodagar är väl inga problem.. Han är ju inte hemma nu heller=P Men helgerna..? Det är ju ändå typ den enda tiden vi har med varandra.. Visst, han kan få leka där på dagarna.. Men varje kväll också? Förrförra vintern var han ju där typ från 08-02.... Kul. Not..

Oh no! Nästa vinter ska han ju byta motor och joks.. God då kommer jag definitivt inte ha ngn sambo! *gråter niagaratårar*

 Men men, vi är inte där en och man får väl njuta av tiden man nu istället:)



Mm, laxpasta står på menyn och det fräser i pannan och broccolin kokar för fullt... Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0