Schlager damen

Var och kalasade lite hos fröken Becky igår.. Blev riktigt trevligt.

Drog med mig Madde som jag kände behövde ta sig ut lite och varför inte slå ihop att umgås med flera vänner under samma kväll? Länge sen man såg de båda... Fick äntligen ett ansikte på Linda också.. Kul. Jäklar vad jag är impad av den damen. Starkt gjort! ;)

Tog det lugnt med alkoholen pga huvudet och andra skäl.. Svaga drinkar, lugnt tempo.. Kändes hur bra som helst. Tills vi kom ner till Dannes bil. Då bara small det till. Vet inte vad som hände.. (förmodligen spritens sega inverkan) men då blev emelie duktigt onykter.. Fan.

Mådde skit när man vakna imorse och har nog ätit konstant hela dagen... Hatar och vara bakfull.. Usch.

Men kul hade vi! Trots all schlager... Hahaha :)

 

Kommentarer
Postat av: madde

jo tack! mitt huvud snurrar bra mycket fortfarande! har minnesluckor från imorse till och med! då är det illa ;D tusen tack för att jag fick följa med! love you

2008-10-26 @ 22:24:59
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0