Ta ut det onda

Fan vad kroppen gör sig påminnd när den inte är helt friskt... Helt slut av att gå upp för våra trappor tre våningar i rask takt idag.. Annars brukar man kunna springa upp för dem utan problem.. Idag höll ju benen på att vika sig.. Fy fan.

Har så bajs ont i huvet idag.. Det som ändå kändes att det gick mot det bättre, sket sig hårt idag.. Fan. Att jag i min smått förvirrade halvvakning i morse resultera i att jag banka pannan stenhårt in i betongväggen gjorde det nog inte bättre.. Kanske därför det eskalera idag.. Undrar vad det är alltså... Prata med doktorn idag iaf.. så nu väntar jag bara på samtal från röntgen och en tid.. Borde bli denna vecka...

Det dunkar så hårt.. Vet knappt vad jag heter.. Vill bara försvinna :(
Nerbäddning i soffan it is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0