Talfel

Jaha, en jobbhelg avklarad... Gick faktiskt väldigt bra tror jag.. Eftersom man inte jobbar heltid längre får man väl inte höra skvallret, men det brukar komma runt på ngt sätt ;)

Nu sitter jag och ska försöka få in min telefon i datorn.. Hum, får se hur det går.. Cdn är 100% säkert bara för PC, men det ska nog lösa sig;) Måste så bara lämna in den idag.. Fan pratade med Axa igår.. Hur många gånger cpa sig telefonen? Säkert en fem iaf.. Och likadant med samtalet innan, och det direkt efter.. Suck. Så surt bara att man vet att man kommer bli av med mess, bilder, spel och allt...:( Men det kan det ju vara värd för en telefon som fungerar ;)

Mmm, får se när doktorn ringer idag då... Såg när han la in påminnelsen i datorn, så han borde väl minnas? Undrar vilken dag det blir..


Nää nu ska jag ge mig kast och bråka massa med datorn min... mmm ser fram emot det.... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0