Tomorrow it´s gone

Då satt man på praktiken igen... Fy fasiken vad jag är trött... Va här 05.10 imorse.. Jobba några timmar, hem i förhoppning om lite sömn.. Nope, två tvättmaskiner, disk, film i soffan, och lagad lunch... Mmmm! Gjorde laxpasta... Jäklar vad gott det var.. *Känner fortfarande smaken i munnen* :)

Och nu är man som sagt tillbaka... Ögonen kollar i kors av trötthet och skriptan är inte klar så jag kommer nog lätt sitta här till 22... Snark.

Imorgon är sista dagen... Fan, visst att jag kanske inte vill logga och sitta här varje kväll, men det känns trist o lämna allt... Funnit mig till ro här ju.. Hittar, namn, nycklar, larm... Undrar om de har nå mer produktioner på G som de behöver hjälp med... Hoppas Hoppas. Har ju haft as kul här med Fredde om kvällarna med skratt, problem och fula ord..:)

Mmm.. Får se vad det blir..

Fan, blev astaggad av träning och diet idag när jag var hemma en snabbis och fastna i en tidning... Det skiter ju sig ganska hårt idag kan man säga... Varför fick jag inte ärva mammas gener om att genomföra allt man vill och ska...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0