Tränings-sug

Usch vad är slapp idag... Skit seg.

Hade tänkt att åka till kontoret nu på förmiddagen med det har skitit sig ganska hårt... Har ca en timme kvar på blekningen så jag måste hur som stanna här hemma till halv tolv typ.. O magen börjar kurra redan nu.. Och så får man ju inte äta direkt efter.. Suck. Ville ju hinna klart innan köerna vid 4... Kanske man hinner iaf.. Skita i lunchen och bara ta med sig ngt macka dit kanske? Ja, det kan vara en bra idé.. Kan äta ngn frukt på vägen.. Kan jag ju nästan vara där om lite mer än en timme... Sweet ;) Så får det bli.

Måste kolla upp gymmet idag också.. Vet inte riktigt hur man hittar dit, och känner att jag vill veta vart det ligger innan man bokar in sig på ett pass och ska stress leta efter det.. Kan bara misslyckas;)

Skiter det sig med jobbet imorgon/torsdag och jag hinner klart med loggandet idag, vilket jag borde, så kanske man kan dra med Malin på nå stökigt? Då har vi båda hela förmiddagen fria ju :)

Åh mimmi... Du kommer inte lyckas smita undan så länge till... Nu du ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0