Bara konstigt

Börja som en tvär lugn morgon.. Gick upp tidigt iaf, bara för att mest slippa stressen, så man kunde softa hela morgonen/fm... Innan man ska va i stan vid 14...

Hur lugnt som helst, fastna framför datan.. Teven.. Frukost.. Duscha.. Smink...

AAh, klockan är halv tolv! Måste ju äta lunch innan! Hade jag ju inte haft en tanke på... Har mimmi ätit? Måste ta T-banan om en 20 annars, vad ska jag ha på mig? Panik. Men sen visa det sig att Mimmi redan satt o käka.. Så helt plötsligt har jag en 45 innan jag måste åka.. Och jag stod i princip startklar i hallen..

I pannan ligger ett par korvar nu, orkar inte göra ngt... Mättar väl ngt iaf.. Om inte annat blir frysen lite tommare :)



Usch vad jag är nervös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0