Jag är en bitterfitta

Jaha...

Man ska inse när man har gjort fel. Visste det dock redan.....

Ja, jag var jävligt grinig, arg, bitter, idiot, Den dagen....


Det LÄT som att det var ngn där... Men var ju inte det, mitt fel. När man väl börjar jaga upp sig, finner man allt......

Jo du var väldigt kort mot mig, la på i örat på mig när jag prata.. Jag vet att du inte mena illa, men som sagt, fröken emelie var bitterfitta den dagen..... Förlåt.


Jag är bara bitter på att man alltid jobbar helg när ngt händer, att man inte hinner göra saker, etcetera.....



Förlåt...

Kommentarer
Postat av: ...

Sorry om jag la på i örat på dig, var rätt inne i diskussionen i garaget.. det var verkligen inte meningen vet du... ta hand om sig och ha en bra dag nu flicka lilla.. =)

2008-09-01 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0