När en blir två..

Känner mig så otillräcklig..
Känner mig så elak..
Känner mig så dum...


Jag är usel på att trösta människor, jag vet inte vad det är, men jag blir som fastfrusen, kramar om, men vet inte vad jag ska säga.. Allt snurrar runt i huvudet, massor av uppmuntrade eller tröstande ord, men inget kommer fram.. Vet inte varför.

Vet att när man är i en sådan situation som dig hjärtat hjälper inte mkt.. Man sitter och stirrar in i väggen i timmar, äter inte, frågor snurrar runt i huvudet, tårarna rinner, känns som att man helst av allt bara vill tyna bort...Att aldrig bli hittad där på sängen man krypit ihop sig i hörnet..

Jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa dig älskling.. Känner mig så hemsk. Vill inge annat än att bara hålla om dig och säga att allt kommer att lösa sig. Men jag har inte svaret på det.. Men det kommer bli bra inom sin tid... Men den tiden kan ingen jordfast person precisera.. Men jag vet att hur tungt, skit, onödigt, olyckligt, värdelöst allt känns idag kommer jag se min dam le igen. Det finns inget alternativ på det.

Klarar inte av att se dig så här. Du ska vara min spralliga tjej, alltid med ett leende över läpparna och bus i blicken.. Men jag klandrar dig inte för något.. Jag hade nog själv isolerat mig på en ö...

Finns här för dig gumman.. Oavsett vad klockan är, ring om du känner för det, kom knackades på dörren mitt i natten, vill du låsa in dig i ett rum med Asta, do it..


Love U honeypie


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-25 @ 12:10:47
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Marianabanana

Cheer up :)

2008-09-25 @ 12:15:13
URL: http://marianabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0