No more zigenare?

Det är svårt att inte hoppas... Fick ett väldigt positivt svar idag.. *hoppar upp o ner*

Men så fel tidpunkt.. Känner mig så elak som kanske får göra något som en annan drömt om så länge.. Som aldrig gjort det... Som verkligen skulle behöva det...
Jag har ju ändå varit rätt aktiv på den biten...;)

Jag vet att man inte ska hoppas än.. Vet ju hur det gick med den förra som folket bara gick under jorden med? Vet inte vad som hände där... Men det finns ju en liten gnutta (egentligen stor, men officiellt liten) som bara hoppar upp och ned i kroppen... Helt fel sida av stan, jomensvisst.. Men sååå fin. Och lite ska man väl få offra för sin kära? Iaf ett tag=P Haha.

Vore så skönt att ha ngt att kalla hem och slippa mitt zigenarliv som jag levt nu i över att år.. Att ständigt bo i en väska för att inte veta vart man ska ta vägen dagen därpå...

Lovely.


Kommentarer
Postat av: madde

jag är så glad för eran skull och håller tummarna för er :) idag är en av de bästa dagarna den här veckan typ :) sen i tisdags i alla fall!!!

2008-09-26 @ 17:54:26
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Taikon

Darling!

Läget då?

Håller tummarna, OM det är på rätt sida av stan, hahahaha, så vi kan ta en promenix o shoppa i bland.



Kram

2008-09-26 @ 21:19:19
Postat av: madde

hallå!!! vad händer med din blogg, inga uppdateringar! Nu får du ta och sluta på din praktikplats så att jag får någonting att läsa om kvällarna!

2008-10-01 @ 11:05:44
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0