On the top today :)

Ännu en dag som går mot sitt slut..

Har varit en ganska blandad dag.. Jättebra morgon med mys, hårfärgning, o massa slapptid... Det gick snabbt över i tok stress inför skolan.. Hehe. Kommer dit, jahapp.. Varför kan vi aldrig lyckas genomföra något på våra möten?? Vi är fan otroliga... Sen ut mot värmdön för lite posthämtning och påhälsning...

Vad lillsnorpa är söt! Hon blir större och större och varje gång man kommer har hon lärt sig artontysen nya grejer.. O nu har jag faktiskt varit ganska duktig på att hålla mina besök regelbundet! Någorlunda iaf=P Första dagis syndromet idag.. Massa hosta! Vänta du bara Malin.. Hehe :)

Nu sitter man hemma och ska egentligen plugga som en gris... Ska förmodligen hoppa på praktiken redan nästa vecka... Då försvinner hela min planerade pluggvecka typ.. menmen. Så kul, hon ringde från Happy Fiction, en vän hade rekomenderat mig... Hon vet inte vem jag är, vad jag kan, ingenting, men jag ska typ börja på tisdag? Haha, så skön. Får se, ska dit imorgon och prata igenom allt hur det ser ut med tid och så... Men det ser ju föga lovligt ut! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0