Shoppaholik it is

Har syndat svårt idag igen.... Jäkla skit.

Alttid, alltid, alltid! Förstår inte...

Hitta två koftor på HM... En som var så sjukt skön så det finns inte! *myser* Sen en som jag bara inte hade köpt för några år sen.. Men riktigt fin! :)

Sen var det rea på t-shirts.... 3st för 98... Nej jag kunde inte motstå... *skäms* Mamma fick tre t-shirts också.. Damen fyller ju år snart och det stod på önskelistan;)

Sen lite mineral foundation... Tror det kan bli riktigt bra. Är hur len som helst om handen... Mmm. :)

Tofsar, hårfärg och lite annat smått och gott slank ner det med.. Nu var jag ändå duktig tycker jag och handla väldigt lite...


Suck, vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0