Slutkörd

Usch vad jag bara vill ha allt klart...

Hoppa smin videospelare duger... Uppgraderat den lite idag ;)

After effects har jag inte ens vågat öppna efter mitt fiasko häromdagen... Skulle ha gjort det idag, men tiden bara rann iväg till annat? Loggan har jag knappt hunnit fundera på.. Och composition.. När ska jag hina filma?? God. Förstår inte varför vi ska behöva göra de två sistnämna... De är inte betygsgrundande, ska inte ens bli betygsatta typ? Inget jag skriker efter att ha i min portfolio heller... God, ska ju göra en pitch till det också kom jag på! Måste prata med Masoud imorgon om de där två... Enda var ju att man skulle bränna dem och ta med till London.. Jaha, om jag inte vill ge dem ngt då? Bara att hoppas på att Mr M är lika förvånandsvärt trevlig som han varit de senaste dagara jag vart i skolan......

Kanske man kan få göra de till jul?
God vad allt bara skjuts upp.... Skulle jag inte ha praktik så kanske man hade haft lite mer tid... Nu vill man ju mest va där, följa med på all och ställa upp.. Såklart, de hör ju till mina framtida arbetsgivare, måste u få lite nummer i telefonen och ett ansikte....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0