Det vilar på läpparna

Just det! Hade ju värsta överraskningen till D. Men nu ligger han och sussar.. Fan, har lite velning över det hela. Jag har ju så jäkla svårt att hålla saker inom mig, köper jag något, eller ska jag göra något vill jag bara skrika ut det, eller ge sakerna på en gång! Förundras mamma som kan köpa julklappar i januari och hålla det där ända fram till julen.. Skulle aldrig gå för mig!

Det vore ju onekligen roligast att inte säga något utan bara bege sig på tisdag till målet. Fast.. Gah! Svårt detta. Det är ju så långt till tisdag!! Fast måste nog nästan försöka hålla mig.. Vore ju som sagt så mycket roligare.



Nä nu har man lyckas bränna bort hela kvällen på datorn också. Suck. Lite ansiktstvätt och sängen på detta! Så man föhoppningsvis kanske är som en människa imorgon :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0