Känn dig lurad

Första april idag. Så, har ni lyckats med något? :)

Var svårt hurtig och gick upp halv sex(!) imorse för att gå upp lite innan maken. Hittade sprutgrädde i kylen och tänkte kladda ner hans hand lite och sedan killa honom i ansiktet.. Moahaha. Men grisen sover ju som han gör så det var helt jäkla omöjligt att få nå grädde på hans händer. DOH!

Så fick bli en klassiker att sätta tejp på kranen.. Haha. Barnslig som man är :) Men vänta du bara.. Han kommer få något värre ikväll.. Måste bara komma på nå bra.

Jag fick iaf igen när jag nu skulle ut med Astis här på morgonen.. Ihopknutna skor fyllda med saker.. Jätte kul när man knappt är vaken och försöker komma underfund vad sm är fel i mörkret. Haha.

Snart dags för skolan.. Vet inte hur jag lyckades bli klar så tidigt idag?? För övrigt skulle städerskan komma vid sju, tror ni hon är här? Nä! Hade jag ju kunnat sova ännu länge.. Suck.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Haha, söta ni är! :P



Jodå, det känns bra än så länge. Ska strax gå iväg för min andra dag. Jag kommer göra det i minst 5månader typ. Beror på hur bra det går. Men kommer köra på 10tim/v i ca 1-1½månad. Sen trappar jag upp mer o mer..



haha, jadu! När ska vi ses.. :P När jag kommer igång ordentligt med arbetsträningen så får vi se hur pigg jag är på dagaran så kan vi ju planera nått då.:) Är så mycket just nu på tapeten.



Har ni städerska till eran lägenhet eller?



Pusssa!

2009-04-01 @ 13:57:29
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0