Mormor, vill du flytta in? :)

Shame on me IGEN. Jobbhelger är inte snälla alltså. Njutit av tiden då man inte arbetat och hållit mig ifrån datorn, man vet hur väl man fastnar där annars.. ;)

Det var sådär lagom kul att jobba i lördags. Fy fan. Helt ljuvligt väder ute och man själv sprang runt i en bunker mellan 10-18. Suck. Men men, förhoppningsvis ska man väl se solen fler gånger under sin livstid :) Har precis avnjutit en timma stekande på balkongen. Så underbart! Drog ut fotöljen (då balkonmöbler inte är införskaffade än, och detta var nog sju gånger skönare) och slog mig ner i hettan. Fy fasiken vad skönt det bränner! Me like a lot!

Har varit duktigt och inkörskaffat present till min kära mormor också. Kom på imorse att jag helt glömt bort det till firandet imorgon. Så väl hemkommen efter skola blev det en promis till Vby, där lyckades man finna två ursöta toppar på Lindex som jag tror kommer göra sig topp på henne! En skjorttunika i linne och en jätte söt turkos topp med lite broderier på.. Mm. Hoppas bara de passar nu också :) Åh, längtar efter smörgåstårtan. Mums! Det är någonting med mor och farföräldrar. Hur kan de göra så goda bullar? Pannkakor? Ja allt. Sen barnsben har jag svalt mormors mat med hull och hår oavsett vad (har ta mig fasiken tom ätit pölsa en gång i tiden) men när Mammi gör exakt likadant, nä då passar det inte för fem öre. Haha. Åh, mer mormors mat tack. Hennes pannkisar, helt oövervinnliga! Malin vet vad jag pratar om ;)

Nä nu blev det aningens för mkt matsnack här. Dags att ställa sig vid spisen och mätta sin lilla mage..

Kommentarer
Postat av: Maddie

haha hell yeah! nä du släppte lös senare :)

jag är bara DITT gull

2009-04-06 @ 18:24:13
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: emma

Ja, hon ska plocka med sig det mesta varje gång vi ska utanför dörren, hahaha :P



Gör du din egen design till bloggen sen eller?

2009-04-07 @ 08:26:01
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0