Nog barnsligast av alla!

Doh. Gick inte riktigt som jag planerade idag.. Fast lite kul var det. Haha!

Fick den briljanta idén att smälta choklad, rulla köttbullar i det och sedan på med kokos. Voliá, negerbollar! Ingen ser någon skillnad;) Var hur nöjd som helst igår kväll.. Sprang runt och fnittra för mig själv halvt i natten. Haha!

Åker till skolan.. Kan knappt hålla mig för varken skratt eller försägning.. Och kommer efter en stund på att Axa är ju för fasiken vegetarian! Fan. Hur kunde jag inte tänka på det?? Men kände mig lite evil (+ att jag vet att hon inte skulle svälja det..) och gav henne och Maddie varsin. Axa tar första tuggan.. Mmm, Goda! Bara choklad höljet hon fick tag på.. Andra tuggan... Spott i handen och köttbulle mitt i huvudet på mig! Haha! Så synd att Maddie inte hann smaka på sin :(

Sen med Jocke och Kenneth gick det sådär.. Jocke fick också bort höljet först och såg att det var något fel.. Fan också! Hade varit så bra... Och Mats den grisen som har mage att inte dyka upp idag! Morr. Men närsom kommer Staffan och Danis och ringer på för lite hämtning av skidkläder. Danis är ju då gottegris nummer ett! Han stoppar säkert in hela i munnen på en gång.. Hoppas hoppas.. Haha.

Japp, om ni undrar har haft jätte kul idag =D Har fortfarande. Hahah. Hum, måste komma på något bra till Danen också.. Någonting riktigt evil..


Åh! Nu vet jag! Klassiker och favoriter i repris.. Det här blir topp!


Usch vad jag är barnslig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0