Ny dag, nya tag

Nu sitter man här i soffan som en klubbad säl. Vakna imorse så sjukt trött! Filmen var färdig exporterad och jag funderade för fullt om det verkligen skulle ta oss 5 timmar att bränna den i skolan.. Nää.. Sovmorgon till tio it is! Men då var man såklart redan uppe i varv trots sömnbristen och man lyckades väl halvt somna om i fem tio minuter.. Suck.

Så nu sitter jag här halvt bedövad och väntar på att klockan ska ticka iväg så jag kan börja röra mig mor skolan.. Bara en halvtimme kvar. Haha.

Hoppas filmen fungerar och den är bra så vi kan släppa det idag. Vore så sjukt himla skönt!

Åh önskar djupt att man inte hade behövt ta sig ut genom dörren idag.. Har mått så himla konstigt de senaste dagarna, samma igår, kom knappt ur sängen! Och då har jag inte sovit direkt mindre eller mer än vad jag brukar.. Och annars brukar det gå över, men nu.. Ligger i typ hela dagen och stubinen är kort som få och tålamod finns inte.. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0