Sakta men säkert ser jag målet!

140 bilder är jag nere i nu! God. Jag känner mig nöjd. Måste ha bort en del till men behöver lite hjälp av någon utomstående för att se vilken av exen man ska behålla.. Får haffa karln idag när han kommer hem..

Vilket vel man har idag då! Nu suttit en del med detta och fått bort en hel del känns det som. Vilket jag är väldigt nöjd med. Men måste även börja få in dem i PS, eftersom det är en del att avverka som sagt.. På måndag ska det skickas in! Sen är det sol så balkongen som ropar efter mig. (Kan ju inte sitta där med datorn då man inte ser ett skvatt=P ) Sen måste jag hinna till bolaget för lite presenthandling till moster som fyller år imorgon.. Motion måste in på schemat också. Och sedan kalas hos familjen Taikon. Lunch kan vara bra att äta också.. Hur ska jag hinna få in allt? Åh.


Men gjort lite bild nu, så kanske, kanske man är värd lite solning? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0