Unga rumpor

HAHAHA! Det bästa talang bidraget ever! Någon som missa de smäckra unga pojkarna som dansade knäckebrödsdansen? Haha! God säger jag bara :) Måste jag ju se kvalet sen och se vad de hittat på då =P



Fy fan vad man är slut. 18 timmars arbetsdag igår.. 07.10 hämtade jag upp de första personerna i stan och 02.30 kom jag innanför dörren hemma igen.. Inte allt för pigg då kan man säga. Shit. Hela dagen idag har varit värre än värsta bakfyllan. Man har gått som i en dvala och bara glidit fram och skakig kört bilen framåt.. Väntar bara på att klockan ska ticka iväg lite till så man kan lägga sig med gott samvete inför en jobbhelg.. Åh, och så inlagd lektion på måndag igen. När ska jag få sova ut? Och jag som skulle palla mig ner till gymmet måndag morgon (Första gången på MINST en månad, illa jag vet) Men nu verkar ju det rinna ut i sanden också.. Suck. Har iaf fortfarande hållit hårt på mina 60 minuter! Skulle handla på vägen hem men parkerade snällt bilen hemma och tog en rask promenad istället. Lite guldkant tycker jag ;) Maken var i garaget till runt 01.30 igår och sen upp och arbeta tidigt, så han ligger redan och sussar i sängen.. Han slockna direkt efter middagen. Haha. Är för snäll för att väcka honom, han ser så fridfull ut (Om man nu håller för öronen och kopplar bort snarket, Haha) Men får väl smyga dit snart och avverka några sidor i boken innan sömn. Det jobbiga är att man nu börjar gå in på andra andningen och piggat på sig lite.. Men förmodligen ger ögonen med sig så fort man lägger huvudet på kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0