Även molnen har sin sol

Denna dag har varot förvånandsvärt bra! Kunde man inte tro när klockan ringde imorse och ögonen sved ;)

Jobbet har gått galant och ingen ångest alls har tyngt mina axlar. Inte ens axeln har värk! Dock varit väldigt snäll mot den idag men iaf.. Nyckelbenet har dock gjort sig påminnt och svanken hittade en öm punkt, men varför ska man klaga? :)

Fick ett väldigt upplyftande och gladligt samtal på vägen hem också! Får vi se vart det leder;) Hoppas det är vad jag vill och blir som jag vill! Men tar en dag i taget så får vi se vart det hela leder, orkar inte hoppas på något för mycket även om det lyfte min dag väldigt mkt! Alltid kul att få respons på sitt slit ;)

Även haft en spekulant på hyndan idag.. Var väl inte riktigt vad vi hade tänkt oss och fick inte riktigt som vi ville... Men men, även där får vi se vart det hela leder.. Det får helt enkelt ligga och sukta en vecka eller två. Som sagt så börjar ju folk komma tillbaka från semestrarna nu och det är ju inget negativt..


--

Oh, kom på nu att jag börjar 06.15 imorgon! God. Hur i helskotta ska jag palla det? Jag måste alltså gå upp.. Hum... 04.20 typ. Det är inte mänskligt, inte någonstans! Hjälp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0