Strunt

Åh, har ingen lust alls till något idag. Vill bara kura ner mig i soffan och njuta. Ni har hört detta förut va? Haha. Men regnet seglar ner utanför, det är mörkt och trist ute, och jag har tyysen saker att göra, vilket resulterar i noll sug. ;)

Nä om man skulle rycka sig i kragen och hugga tag i allt som ska göras.. Måste åka och handla då vi far till eskilstuna runt 16 för race imorgon och ölslag ikväll ;) Nog det som känns mest olockande. Vill inte gå utanför dörren. Haha. Men skulle vara så topp om jag han packa lite inför Lisslö veckan redan idag då det kommer bli tajt imorgon/måndag morgon. Kommer hem sent imorgon och ska åka tidigt på måndagen. Och någonstans där emellan ska man hinna handla mat för hela den veckan också. Att då ha packningen avklarad till viss mån vore inte helt fel. Nä nu känner jag hur svammlet börjar komma igång :) Dags för påklädning och vinka til regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0