Man vill så mycket...

Märkligt hur man kan bli så orklös som blir efter ett dags arbete.. Helt färdig när jag kommer hem! I bilen hemmåt sitter man och funderar att jag ska göra det, och det, träna, handla, laga dundergod mat, fixa allt som bordes etcetera... Sen när man kommer hem dinker man ned i soffan och har ingen ork att resa sig längre. Suck. Inte mkt vettigt som blivit gjort idag fast idag har jag faktiskt lite att skylla på ;) Ingen lugn dag för fem öre på jobbet! Pröva att ha ensamt ansvar för fyra avdelningar inklusive leveranser.. Pust! Tur att jag hade Danne klippan att bossa över ;)

Har iallafall ätit urgod middag bestående av tonfisk röra, ägg, quinoa/röda linser på fullkornsbröd. Mumma kardemumma! Hoppas det blir lika bra som matlåda imorgon;)

Då karlsloken inte ville ha någon hjälp i garaget och jag har en för tidig arbetsdag framföra mig för att kika rejs blir det nog nerbäddning i soffan och kika på hederliga Mrs Marple. Haha. Vuxenpoäng? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0