Beslutsångest på höög nivå =P

Dagens dilemma.

Tror att jag spenderade en halvtimme i lilla coop extra när jag skulle handla bacon till middag. Bacon var det ENDA jag skulle handla.. Mm, joda.

Väl där inne kom jag underfund med att ja just det, har ju faktiskt inte ätit lunch idag. Detta kom jag på mitt framför the noodles. Jag gillar inte nudlar sådär egentligen, eller jo, det är gott första tuggorna men mättande? Inte ett dugg. Men endå var jag så sugen. Vad skulle jag annars äta liksom? Åh, spaghettiringar var jäkligt länge sedan! Då jag inte hittar i denna butik granskar jag VARENDA hylla efter detta. Vart fan kan de vara? Borde logiskt stå med ravioli. Men vart sjutton står det då?? Efter att ha gått systematiskt hela vägen upp genom butiken hittar jag de nästan längst ner, såklart. Eller jag hittar snarare raviolihyllan. Tror du de har spaghettiringar? Tror du det finns någon att fråga? NOPE! Jaha, back to the noodles. Men njä.. Grillad kyckling då! Det är ju jätte gott. Kan ju köpa en halva. Tror ni det finns? Nä såklart inte. Trots skyltar stora som berg i hela butiken. Fanns EN hel kvar vilken norpades mitt framför ögonen på mig och sedan bara kycklingtuttar.. Nää. Jaha... Back to the....

Men! På min väg till uppgivenhet finner jag tomtegröt! Ja! Men den lådan var också tom.. Bara en kilos och det känns lite väl att ta i.. Men! Den finns en full låda bakom.. Yeej! Så har precis ätit varm tomtegröt med jordgubbsylt och mjölk.. Mumma!

Snacka om att krångla till det ;)



Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Gull!

Frågestund i bloggen! Passa på nu att fråga vad ni vill om fettförbränning! :)

2009-12-06 @ 15:54:00
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0