Gott nytt och väck med håret!

Nyårsafton.

Vad har alla för spännande planer för dagen då?

Här blir det faktiskt som det ser ut nu, väldigt lugnt. Vi har velat lite i en vecka hur vi ska göra om man ska orka angagera sig i någonting och vi kom fram till att vi fan ska ha mys hemma själva istället. Sen kanske ta sig ut och se lite folk om inte annat blir det ju iaf ut och kika fyverkerier :)

Men jag kan visserligen inte lova att vi kommer ut efter att den middagen vi ska äta. Haha. Fråga mig inte hur jag tänkte men god vad mkt mat!

Till förrätt blir det en halva hummer (dock en mindre) Avokado halvor med gambaräkor och vitlöksbröd. Mm! Eftersom vi ska äta så jävla mkt och iaf jag tänkte hålla mig hyffsad nykter tänkte jag göra en bål, fömodligen utan sprit, med lite carambola, lime, jordgubbar, ja får se vad mer man hittar här hemma.

Efter det har smält sig blir det helstekt oxfile täckt med potatisklyftor, vitlöksmör och med bea och sallad till.. Här kommer nog ölen in i bilden ;)

Sen efterrätt har vi hur mkt camemert som helst! Så ost och kex, två sorters sorbet, jordgubbar, vindruvor, melon....

Hur i helvete ska vi få i oss allt???? Hahaha.


Vet inte riktigt om jag ska orka göra någon nytta idag innan kvällen, men nu blir det iaf ansiktsmask och lite vaxning av ben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0