The lucky bastards :)

Snacka om att vakna på rätt sida idag! :)

Vaknar.. Masar mig upp ur sängen med ett leende på läpparna(!) Upptäcker att vi inte har någon fruksot hemma (Läs: Emelie glömde handla igår) Jaha.. Men leendet är kvar och efter lite fix i köket fick man lite i magen iaf. Ger mig ut i trafiken.. Fastnar 45 min (!!!) stillastående i bromma. Olycka. Blir Emelie arg? Blir hon lite frustrerad och skriker? Nä, Leende går till öroren och hon sjunger med till radion. (?!) Jobbet har bara rullat på och jag har nästan bokstavligt talat hoppat fram hela dagen! Har hunnit med massor, haft lite motgångar men bara lett lett lett. Helt sjukt.

Pata var vek och dissade mig på gymmet idag.. Jaha. Simma. Jag vill simma!! Vill någon simma med mig? Nä. Promenad? Nä. Det sluta med att jag hamna på gymmet iaf och körde 40 minuter kondis. My god. Förstår fortfarande inte riktigt hur jag palla och särskilt inte hur jag kan sitta hyper i soffan nu??? Så sjukt rastlös och så sjukt sugen på att göra något. Promenad?? Ngn?? Haha. Jäklar. Tror inte jag ska träna såhär mkt. Endorfinet bara sprudlar i hela kroppen :) Danne kan garantera sig våde ett och fler påhopp när han kommer hem. Åh. Hillehill :)


Maten står på spisen och idag serveras det tonfisk med quinoa/röda linser/gröna linser.. Mmmmm

Kommentarer
Postat av: Madde

jo Fridays kommer vi väl alla ihåg :) Men EN gång bjuder jag självklart på. Men att säga att Kosken är den godaste drycken just nu, det är lite väl att ta i. Själv är apelsinjuice och glögg det godaste för min del. Ser du skillnaden?! Och sugen på öl är jag inte allt för ofta faktiskt, men det händer :)

2009-12-10 @ 08:12:20
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/
Postat av: Madde

Jag misstar mig aldrig!

Du har hamnat i alkoholträsket!

2009-12-11 @ 09:45:12
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/
Postat av: emma

Läget?



Har inte sett så många bilder på dig, himla vacker du är på profilbilden :)

2009-12-22 @ 10:59:29
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0