18 karat

Åh har hittat en ny spela-hela-tiden-låt!

Så såld på denna. Och efter lite nedladdning av ganska många låtar av honom så har han ett skönt gung i det. Me likey!








Har varit duktig idag faktiskt. Skrivit min karaktärssak och ska nu börja på mötet.. Samtidigt som middagslagning, kan gå sådär.. Hum :) Skrivit ihop min CV också. Känns bra. Dock är det sjukt irriterande att jag inte minns namnet på den PR byrån jag praktisera på förut.. Ligger på brahegatan, vet vad ansvarige heter och en av tjejerna där (bara tjejer som jobbar) vann ett pris på någon gala.. ÅH! Så irriterade.. Ville ju ha med den på listan :( Jag som tom jobba där och fick lön! Hur glömsk får man vara?? Suck

Nä spisen fräser åt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0