Åh, hjälp mig!!

Usch vad jag känner mig dålig just nu.. Fast ändå inte. Men mest iallafall.. Suck.

Skulle/Ska ju på spinning här om en 45 min... Men känner så bara inte för det! Slö i hela kroppen men det som irriterar mest är mitt öga. Sen jag vakna imorse har det varit helt ur funktion. Det känns som att det är helt uttorkat och man får blinka minst 4 gånger i sekunden.. Det värker och känns som att halva sandlådan är tömd i den. Men det är inte irriterat, det som är skumt.. Det är dock typiskt väldigt, VÄLDIGT jobbigt! Suck. Vet hur det var att träna imorse, det var sådär, och nu är ögat sju resor värre.. Får man ha det som giltig ursäkt? Har faktiskt varit på gymmet 2 timmar idag så det är ju inte så att jag smitit helt ifrån träningen.. Och det går en spinningpass halv sju imorgon med.. Oavsett träningsvärk får man väl palla sig dit då..

Åh! Vet inte hur jag ska göra.. Men tränar jag idag lär det inte bli något imorgon, och det är väl ändå bättre att träna varje dag...?=P Man kan ju alltid försöka övertala sig själv. Haha



Någon som orkat läsa igenom min velade envägs diskussion? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0