Åldrades 70 år på en natt

Kom nu underfund med att jag suttit vid datorn hela dagen men inte skrivit något än.. Lite dåligt.

Man kan säga att jag har ganska, väldigt, bra ont i mina ben och rumpa idag. God. Booty är verkligen sjukt bra! Och sjukt jobbigt. Både glad och missnöjd över att vi bara var fem på passet igår. Alltid skönt att vara få, men lite små jobbigt att man stog mittframför tränaren och alla ser när man inte orkar.. Hahaha! Det är ingen fröjd att sätta sig ner idag kan man säga.. Framför allt inte gå i trappor, eller bara gå... Åh. Och värre kommer det nog bli imorgon, och då är det egentligen dags för gymmet igen. Får se hur det blir. Haha!

Jobbat en del idag och nu känner jag att det är dags för duschen. Kalas för kusinen ikväll, ska bli trevligt. Åh, längtar efter att få se lillhunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0