Desperat, ge mig!

Ny dag. Fredag! Så skönt. Fast ändå inte.. Bävar fortfarande för lektionen, blää. Så sugit också att den ligger 13-16. 13-16 på en fredag! Förmiddag, snälla ge oss förmiddag, då är det inte samma ångest. Av någon anledning.. Haha.

Duschen står på tur och jag kan nog inte påstå att jag är sugen faktiskt.. Vill hellre ligga och pilla naveln och se tiden rusa förbi.. :) Vill inte ha den där kalla luften slagen emot mig när man stänger av kranen... Burr!


Nääh!! De har gjort jordens smästa reklam i DH anda, och den suger hårt! Typ rå narr av programmet.. Morr. Lär man ju få höra av två vissa karlar.. Suck. Det börjar förövrigt igen den tredje.. Ah, längtar! Tjejer! Boxen innehavs nu av skrivande, när ses vi?:)



Nä dags att göra sig fin då, så man för en gångs skull kanske slipper stressa sista tio minuterna... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min gud! jag är fri alla dagar!!!

2009-02-13 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0