Dövträning

Nej nu får magen säga vad den vill. Klockan tickar iväg och jag är svårt bestämd på den punkten att jag ska träna innan jobb och pluggande. Vet hur det blir annars, man brukar fastna ganska hårt, sen är klockan massor och man hinner inte med allt och gymmet kryllar av folk. Bästa är morgon tiderna/förmiddagarna när det är halvtomt. Då kan man stå och skämmas vid maskinerna för sig själv. Haha. Vet inte varför jag är folksygg på gymmet egentligen. Förmodligen för att man känner sig så otränad och fet, att man inte kan maskinerna lika bra som alla andra etc. Dock blivit mkt bättre på den fronten. Jag börjar kunna ta för mig! =P


Åh nej! Kom på nu att jag glömt ladda min Mp3.. GRRR!

Hum.. Kanske hinner ladda den någon minut medan man byter om.. Kanske har en sådan där hypersnabb laddning? :)

Kommentarer
Postat av: Hannie

Hoppas du har en riktigt bra dag! :)

2009-02-11 @ 14:18:03
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0