Dränk mig

Känner mig helt färdigt. Usch!

Huvudet värker som aldrig förr och jag har ingen koll på min omgivning. Suck. Går framåt som en dimma och middagen känns väldigt långt bort (dock börjar magen kurra lite smått) samtigt som illamåendet trotsar det. Wuundenbaar. Har en liten tanke att huvudvärken beror på (mest sömnbrist) men av all stress också.. Vet att det kommer från nacken, lärt mig att definiera smärtan på mitt huvud efter min ljuva höst. Suck. Men när man mår såhär vill man bara kurra ner sig i sängen/soffan, glo med halva ögat på dumburken och bara domna bort. Hur fasiken ska man få något vettigt gjort på datorn då?? Ska ge det ett försök här snart.. Men datatermer, organisationförmåga och design samtalar inte med varandra och framför allt inte tänket i huvudet. Vet knappt hur man öppnar programmet.. Haha, nä så illa är det inte, men blir att man bara sitter och stirrar framför sig.. Manus skrivande är också att glömma, lycka till att få ut något vettgt ur detta huvud idag.. BLÄÄÄÄÄ!!
 


Imorgon står möte på schemat, men redovisar det imorgon om hur det gick och vad det handlar om.. Ska även ut och hämta min mixer! Slurp. Och sedan ut till mammi och hämta mina shakers. Nu jäklar. Längtar redan efter torsdagsfrukosten :) Nu ska det inhandlas frusna bär, fil och youghurt i massor.. Mumma karedemumma! Tips på nå goda smoothies då? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0