Ett virrvarv av precis allt

Luften bara rann ur mig. Tror helt allvarligt att jag börjar dra på mig någonting ordentligt.. Mindre kul.
Var pigg nervös och taggad imorse. Kände mig fortfarande hängig, men på G. Mötet gick riktigt bra. Tror jag. En del saker är jag missnöjd med, tänker jag icke förneka, men det är för en kort period och det får väl vara så då. Men resten gillade jag. Fast med delade åsikter. Vill, men vill samtidgt inte. Det är bra, jäkligt bra, men finns all vilja? Åååhh

Min backup plan sket ju sig totalt.. J*vla h*lv*tes skit konjuktur. Blää. Det kände sådär, fast samtigt som en lättnad, men endå som ett litet bakslag. Mina känslor är helt virrvarr idag och jag vet ingenting just nu känns det som. Vill bara få allt löst och få allt svart på vitt och säga så här är det och så blir det. Suck.


Klockan fyra instämde magen på att ingen lunch intagits och illamåendet gjorde sig bra påminnt. En cheesburgare senare och illamåendet var ännu värre. Lovley. Middagen är fortfarande inte gjort, men blir en shake med bär har jag bestämmt mig för. Nångång.. Det blir inget spisande av mig idag då jag garanterat kommer glömma bort att jag lagar mat och elda upp lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0