Ge mig rätt man

Jag saknar Camilo.. Kan inte han ha våran fördjupning istället??

Jag ser allt fler likeheter mellan Masoud och herr Michael som vi har nu.. God. Blir bara mer förvirrad över hans genomgångar, han flyter iväg från ämnet/objektet, säger fel, gör fel, gör mig så förvirrad!!

Sen paja ju såklart min dator som jag alltid suttit vid och varit nöjd över.. Så nu hamna man långt bak i klassrummet. Ser inget, hör knappt och huvudet värker för att jag SJÄLVKLART glömde mina glasögon hemma när jag vet att jag ska sitta vid en dator hela dagen.. Suck. Försa o packa ner när jag kommer hem!

Nu radera han allt och allt är rörigt.. Gud vad underbart när man vet vad som ska vara klart om tre dagar och som man inte har en blekaste om hur man gör...

CAMILO!! Kom nu!

Kommentarer
Postat av: M A D E L E I N E N O R D B E R G

skjut mig i huvudet över kvinnans röst och frågor. Håller med, han gör bara fel, gör om, gör fel.. man blir ju helt psyko. Gav upp för länge, länge sen...

Jag drar snart, känner inte som om vi kommer någonstans och ska heller inte börja med animation eller liknande förens på torsdag så som jag uppfattat det. Helt sjukt!

2009-02-03 @ 13:51:26
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: M A D E L E I N E N O R D B E R G

du kan fethajja att jag tänker dra. drar och tränar istället.... jag har inte fåt ut någonting utav de senaste två timmarna....

2009-02-03 @ 14:02:05
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: M A D E L E I N E N O R D B E R G

plus att en uppgift, shit. han är ju här på torsdag. lär hinna göra allt då

2009-02-03 @ 14:02:52
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0