Get down with it

Sååå nu har man varit på gymmet också. Så svårt otaggad innan jag åkte dit, och förblev väl egentligen lite det under tiden där nere med. Så spinningen sket sig. Hade mindre lust att sitta där i en halvtimme och vänta för att sedan köra ett pass när man vet att man inte kommer ge mer än typ 5%.. Suger. Men fick iaf ett gympass. God vilket schema jag har fått nu! Bara inne på läskiga "Killgymmet" Alltså rummet med alla vikter... Haha.

Klagade ju på att armar saknades i förra schemat så nu har jag en hel del riktiga press övningar.. Och så var man ju tvungen att kolla med sidofläsket.. Japp, två grisövningar där med.. Och så klaga lite på magmaskinen.. Japp, brutalbänken fick man då som Calle själv kallar den. Yes. Nästa gång ska jag vara tyst och nicka.. Haha! Nä men det känns jäkligt bra. Körde ju igenom de nya delarna när jag var där, och god. Det känns. Sidorna och magen är helt slut. Me like! :) Ska man bara vänja sig att lilla klena jag ska slåss med de stora biffiga farliga killarna där inne.. Hehe. Måste man ju börja träna ordentligt så man kommer upp i lite vikter;) Hehe







Mm.. Har skissat, gissat, och sååå taggad! Åh, måste man verkligen vänta 4 veckor...? =P Men vet att drömmen kommer dö när man presenterar det för karln och han kommer ogilla det hårt. Suger. Menmen.. Den ska dit! Inte så mycket att diskutera.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0