Hide and seek

Åter igen är man sen. Eller egentligen inte, fast ändå. Behöver inte ta mig till jobbet förrän runt 13.10 rycket, men ska in tidigare och göra något spännande på datorn.. Så kanske lika bra att börja röra sig nu.

Fy fan vad jag har letat efter mitt arbetskort samt skåpnycklar!! Helt borta igår när jag kom på att jag behöver dem idag.. Var ju trots allt en månad sen jag jobba sist =P Leta fram till halv ett på kvällen.. Fann dem inte. Då hade ändå både jag och Danne letat i varenda skrymsle av hemmet. La mig i förhoppningen om att jag lagt det i handsfacket eftersom jag alttid har bilen med mig är det ingen risk att jag glömmer dem.. Kollade där bland det första jag gjorde imorse. Tji fick jag. Inte där heller. PANIK!

Om jag inte fann dem skulle jag inte kunna komma in, gå in genom alla dörrar, LARMA på kvällen och kunna låsa in mina kläder/byta om.. Efter frenetiskt letande här på morgonen hittade jag dem efter en timme.. God. ALDRIG mer lägga saker på bra ställen, där man precis vet vart man har dem, för man vet fan i mig aldrig vart sakerna är när man gjort efter det tänket! Numera åker den in i nyckelskåpet efter arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0