Jag ser ljuset

Levde i muntert ljus här för två timmar sedan när man insåg att man faktiskt kunde gå hem 14 idag då man är klar!! Yes. Fan vad skönt. Måste ju handla, städa duscha, laga mat, innan 19 då mammi och Co kommer. Känner mig ganska stressad.

Mm, ska jag bara rendera ut min spindel då da.. Kan ju inte vara så farligt.. Eller? Nädå. BARA 50 min. Ska väl iof inte klaga.. Skulle ta 3 tim från början =P Men korta ner sekvensen så den till sist hamna på 50 minuter. Så, japp. Är FORTFARANDE i skolan och det är tio minuter kvar av renderingen.. Suck.

Men får väl se det som att jag iaf kommer komma från skolan en timme innan beräknad tid. Alltid något.

Åh, varför städa jag itne igår?=P Jäkla mimmi som ska komma över på middag. Haha. Nä men det var trevligt igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0